Veel Gestelde Vragen

Vragen zijn er om beantwoord te worden. Zit jij na het bekijken van onderstaande Veel gestelde vragen nog met een iets waar je antwoord op wilt, stuur dan een mail naar support@bellamiaboutique.nl en ons support team zal het binnen 24 uur beantwoorden!

Stuur een e-mail naar support@bellamiaboutique.nl. Wij beantwoorden je vragen binnen 24 uur.

Wij nemen alle voorzorgsmaatregelen die de RIVM heeft voorgeschreven. Veiligheid gaat immers boven alles. Gelukkg zijn onze levertijden niet beinvloed door Corona en opereren we gewoon normaal door.

Binnen 2 werkdagen hebben wij je item gemaakt en gaat hij mee met Cycloon mee voor bezorgin, zodat je snel je item in huis zult hebben. Hier krijg te teven bericht van per e-mail. 

Tuurlijk kan dat! Zijn we dol op. De enige voorwaarde is dat het een algemeen ontwerp moet zijn wat we aan meerdere mensen kunnen verkopen. Staat jouw ontwerp er niet bij, mail je verzoek naar support@bellamiaboutique.nl en als we jouw designverzoek aan meedere mensen kunnen verkopen zullen we het in behandeling nemen! Gepersonaliseerde designverzoeken zijn helaas niet mogelijk.

Wat nemen we WEL in behandeling: Voorbeelden als "Beste kattenmama ooit" - Dit kunnen we aan meerdere mensen verkopen.
Wat nemen we NIET in behandeling: "Lieve Robbert, ik mis je" - Dit kunnen we namelijk alleen aan Robbert verkopen.

Geloof het of niet, maar ook wij zijn maar mens en maken helaas wel eens een foutje. Mocht je een beschadigd item hebben ontvangen, stuur dan een mail naar support@bellamiaboutique.nl en wij zullen dit kostenloos vervangen! Vergeet niet je ordernummer te vermelden in je e-mail.

Geloof het of niet, maar ook wij zijn maar mens en maken helaas wel eens een foutje. Mocht je een verkeerd item hebben ontvangen dan je bestelt hebt, stuur dan een mail naar support@bellamiaboutique.nl en wij zullen dit kostenloos vervangen! Vergeet niet je ordernummer te vermelden in je e-mail.

Helaas kun je jouw item niet retourneren. Dit omdat alles gepersonaliseerd is. Maar ben jij niet blij, dan zijn wij niet blij! Mocht je om welke reden dan ook niet tevreden zijn met je bestelling, stuur dan een mail naar support@bellamiaboutique.nl. Ons support team staat voor je klaar en zal er alles aan doen om je als tevreden klant toe te voegen aan onze "happy customers" lijst! Vergeet niet je ordernummer te vermelden in je e-mail. We kunnen je garanderen dat als het een fout van onze kant is, we altijd kosteloos een nieuw product op sturen.

Tuurlijk is dit mogelijk. een mail naar support@bellamiaboutique.nl en laat ons daarin weten wat je precies wilt. Wij zullen een speciale prijs hiervoor maken op maat.

Direct 10% Korting!